آرشیو چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۳۹
شهرستان ها
۷

به منظور ایمن سازی انجام می شود

نصب توری در جاده چالوس

معاون عمرانی استانداری البرز گفت: به منظور ایمن سازی هر چه بیشتر محور کرج-چالوس در سه نقطه حادثه خیز توری نصب خواهد شد.

خسرو ارتقایی افزود: در بارندگی های اخیر بیش از 40 مورد ریزش بهمن و ریزش سنگ را در این محور داشته ایم و ایمن سازی این راه یکی از موضوعات مهم است.

وی اضافه کرد: هم اکنون یک سری کارهای سخت افزاری در حال انجام است و برای نصب توری ها در سه نقطه حادثه خیز بیش از 7 میلیارد تومان هزینه شده است.

ارتقایی گفت: با توجه به اینکه عمده این توری ها از خارج کشور وارد می شود و تلاش ما بر این است که تا قبل از عید و شروع تعطیلات و در غیر اینصورت تا پس از عید نصب خواهند شد. وی ادامه داد: برای ایمن سازی هر چه بیشتر این محور نیاز به کمک رستوران دارها و خود مردم نیز داریم.

معاون عمرانی استانداری البرز افزود: موظفیم تا علائم هشدار دهنده را به خصوص در نقاط حادثه خیز نصب کنیم چرا که حتی اگر 50 درصد مردم به این علائم توجه کنند تلفات کاهش خواهد داشت.

ارتقایی افزود: در ایام نوروز 5 میلیون نفر از این محور عبور می کنند و نیاز است حتما علاوه بر اقدامات سخت افزاری که هم اکنون در دست انجام است یک سری تابلوهایی نیز نصب تا بتوانیم اطلاع رسانی هر چه بیشتر به مردم را داشته باشیم تا بتوان ایام عید و تعطیلات را با کمترین حادثه پشت سر بگذاریم.