آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۲
فوتبال ایران
۱۱

امیدوارم دل استقلالی ها را شاد کنیم

تیموریان سرانجام با استقلال بست؛

آندرانیک تیموریان هافبک دفاعی جدید استقلال، صبح دیروز قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد. او پس از فسخ قرارداد با ماشین سازی و چند روز مذاکره با آبی ها، سرانجام با آنها سر مسائل مالی به توافق رسید.

تیموریان در روند مذاکرات گفته بود طلب گذشته اش را از باشگاه می خواهد و گویا استقلال قبول کرده این طلب را به او بپردازد. تیموریان صبح دیروز به باشگاه استقلال رفت و پس از مذاکره نهایی با افتخاری، مدیرعامل آنها، قراردادش را به صورت رسمی امضا کرد. آندو سپس در هیات فوتبال تهران هم حاضر شد و قراردادش را ثبت کرد تا از این پس دوباره پیراهن آبی را به تن کند.

به خاطر جذب این بازیکن هم از منصوریان تمجید شد و هم انتقاد. بعضی ها معتقد بودند این بازیکن با تجربه می تواند در میانه زمین با جنگندگی بالا، علاوه بر کمک به حمله در کارهای تدافعی هم بسیار موثر باشد.

عده ای هم اعتقاد داشتند سن و سال این بازیکن بالارفته و اگر خوب بود، کی روش او را در تیم ملی حفظ می کرد. تیموریان در یک سال گذشته، بیشتر بازی های لیگ را به خاطر مصدومیت از دست داده و به همین دلیل بعضی ها نگران هستند که در استقلال هم کارآیی زیادی نداشته باشد.

تیموریان اما از انتقال به استقلال بسیار خوشحال است و می گوید انگیزه های زیادی دارد. این بازیکن پس از عقد قرارداد با آبی ها توضیح می دهد: «خیلی خوشحالم که دوباره برگشتم و امیدوارم با استقلال بتوانیم به یک جایگاه خوب برسیم.»

او در پاسخ به این سوال که چه شد تصمیم گرفتی دوباره به استقلال برگردی، می گوید: «شرایط طوری پیش رفت که به ماشین سازی بروم و در نیم فصل اول در تیم ماشین سازی کار را خوب پیش بردیم و بعد از خواسته منصوریان با باشگاه ماشین سازی صحبت کردم که به استقلال برگردم.»

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت تمرین داشته یا خیر، جواب می دهد: «بله در این مدت تمرین داشتم و در بازی آخر با ماشین سازی در یادگار امام بازی کردم و مشکل خاصی ندارم.»

و حرف های پایانی این بازیکن: «استقلال تیم بزرگی است و من چند سال در آن بازی کردم و خاطرات خوبی از این تیم دارم. امیدوارم امسال و در ادامه راه بتوانیم نتایج خوبی با استقلال بگیریم تا دل مردم را شاد کنیم.»