آرشیو یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۲
سینما
۱۲

روی خط جشنواره

رونمایی از پوستر 2 فیلم

از پوستر فیلم های «فصل نرگس» و «ویلایی ها» که در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آیند، رونمایی شد.

فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه گذاری حمیدرضا عارف ساخته شده است. پوستر این فیلم توسط سیروس سلیمی، طراح گرافیک، نقاش، خوشنویس، خواننده و نایب رئیس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران طراحی شده است. پوستر فیلم سینمایی «ویلایی ها» را علی فرآورده طراحی کرده است. «ویلایی ها» که فیلمی در ژانر دفاع مقدس است در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید و اولین ساخته بلند منیر قیدی به تهیه کنندگی سعید ملکان محسوب می شود.

نمایش «شنل» و «بن بست وثوق» در بخش چشم انداز فجر

در پی انصراف فیلم «امپراتور جهنم» ساخته پرویز شیخ طادی از نمایش در بخش چشم انداز و نرسیدن فیلم «شعله ور» ساخته حمید نعمت الله به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، فیلم های «شنل» ساخته حسین کندری به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری و «بن بست وثوق» به کارگردانی حمید کاویانی و تهیه کنندگی مهرداد فرید، در بخش چشم انداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی آیند.

«آذر» آماده ماراتن فجر شد

کارگردان فیلم سینمایی «آذر» که در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، اعلام کرد این فیلم آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد. محمد حمزه ای در این باره گفت: تدوین این فیلم سینمایی توسط مصطفی خرقه پوش به پایان رسیده و پرویز آبنار بزودی صداگذاری آن را به پایان می رساند. کارن همایونفر ساخت موسیقی این فیلم را به عهده دارد.

در این فیلم نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، هستی مهدوی، فرید سجادی حسینی با حضور پژمان جمشیدی و هومن سیدی به ایفای نقش می پردازند. داستان این فیلم درباره زنی به نام آذر است که در مقطعی از زندگی مجبور می شود برای تامین مخارج زندگی، پیک موتوری شود.

«اسرافیل» آماده نمایش

با اتمام ساخت موسیقی و صداگذاری فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده، نسخه نهایی آن برای ارائه به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر آماده شد.

به گزارش سینماپرس، اسرافیل دومین فیلم بلند سینمایی پناهنده است که درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی را روایت می کند. هدیه تهرانی، مریلازارعی، هدی زین العابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی این فیلم هستند.