آرشیو شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۷
سیاسی
۲

ضرورت هوشیاری در مقابل اقدامات عربستان

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران عنوان کرد: اگر ما از مسئولان نظام حمایت می کنیم، این حمایت تا زمانی است که آنان حافظ دستاوردهای ولایت باشند و در خط ولی فقیه حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، سردار امیرعلی حاجی زاده در سخنانی در یادواره 1600 شهید، 22 سردار و پنج شهید مدافع حرم شهرستان سبزوار افزود: ما در حال حاضر درگیر جنگ هایی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، سایبری و بخش های نیمه سخت هستیم، شاید امروز درگیر جنگ سخت نباشیم، اما جنگ در جبهه های دیگر شعله ور است.

وی اضافه کرد: امروز آل سعود، برخی کشورهای منطقه، رژیم صهیونیستی و آمریکا پول های زیادی در حوزه ناامن سازی هزینه می کنند که اگر درست عمل نکنیم شاهد حوادثی نظیر آنچه در ترکیه، سوریه و عراق رخ داد در کشورمان خواهیم بود.

حاجی زاده ادامه داد: باید پرسید که چرا الگوی صحیح و درست به سایر بخش ها گسترش نمی یابد و چرا دشمنی آمریکا جدی گرفته نمی شود، چرا برخی فکر می کنند ملت ایران توان حل مشکلات خود را ندارد، چرا تصور می شود حل مشکل امروز کشور سخت تر از دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان این که چرا با ذوق زدگی تمام به استقبال کالاهای خارجی می رویم که باعث تحقیر ملت ایران است، افزود: ما منکر خرید کالای خارجی نیستیم، آنچه نیاز کشور است باید بخریم، اما ذوق زدگی و استقبال آنچنانی در مقابل دیدگان غرب معنا ندارد و باید این سوال را پرسید چرا غرور یک ملت را به این شکل جریحه دار می کنند.