آرشیو شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۷
ورزش
۹

لیگ برتری شدن عزت اللهی منتفی شد

سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی ایران نمی تواند به لیگ برتر انگلیس برود. باشگاه استوک سیتی انگلیس از طریق واسطه ایرانی اش این موضوع را به گوش عزت اللهی و پدرش رساند.

سعید در ابتدای فصل نقل و انتقالات بسادگی می توانست عازم این باشگاه انگلیسی شود. کیا جورابچیان یکی از پرنفوذ ترین ایجنت های دنیا که بازیکنان زیادی در لیگ برتر انگلیس دارد، مقدمات حضور این بازیکن جوان را در استوک سیتی مهیا کرد. جورابچیان به اصرار نزدیکان ایرانی اش این موضوع را پذیرفت چراکه او تنها با بازیکنان بزرگ و نامی کار می کند. با این حال نزدیکان جورابچیان که با سعید هم ارتباطاتی داشتند، توانستند این ایجنت بزرگ دنیا را قانع سازند تا زمینه حضور این بازیکن را در لیگ برتر انگلیس مهیا کند.

عزت اللهی با وجود این پیشنهاد وسوسه انگیز ترجیح داد تا به لیگ هلند هم فکر کند.

عزت اللهی حالامجبور است به پیشنهادات دیگرش فکر کند. این اتفاق در شرایطی افتاده که تنها دو روز دیگر به پایان نقل و انتقالات اروپا باقی مانده است. البته عزت اللهی بازیکن آزاد به حساب می آید.

دیروز شایعات زیادی درباره بازگشت دوباره این بازیکن به روسیه مطرح شد. گویا باشگاه روستوف همچنان روی بازگشت این بازیکن اصرار دارد و هیچ بعید نیست عزت اللهی دوباره به این باشگاه برگردد. البته او در آخرین مصاحبه خود گفته بود دوست ندارد در این کشور به فوتبالش ادامه دهد و ترجیح می دهد به لیگی برود که به جوان ها بیشتر توجه کنند.