آرشیو شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۷
ورزش
۹

فیفا به نفع سردار آزمون رای داد

مدیر برنامه های سردار آزمون اعلام کرد فیفا به نفع این بازیکن رای داده است و پرونده انتقال سردار از روبین کازان به روستوف مختومه شد.

بعد از انتقال پر حرف و حدیث سردار آزمون از روبین کازان به روستوف صحبت های زیادی درباره غیر قانونی بودن این انتقال مطرح شد. در نهایت مدیر برنامه های سردار آزمون اعلام کرد فیفا رای نهایی خودش را درباره این موضوع اعلام کرده است و همان طور که پیش بینی شده به نفع بازیکن ایرانی رای داده است. به این ترتیب درخواست باشگاه روبین کازان رد شد تا آزمون همچنان در روستوف بماند.

پیش از این دادگاه عالی ورزش نیز درباره این موضوع رای داده بود که در نهایت با اعلام رای فیفا، آن طور که مدیر برنامه های سردار آزمون اعلام کرده است این پرونده مختومه اعلام شده است.

خبرسازی رسانه های روسی

سردار آزمون تا سال گذشته، در مقابل شایعاتی چون انتقال به آرسنال، اینتر، دورتموند و... معمولاواکنش مثبت نشان می داد. او می گفت که خوشحال می شود اگر بتواند به یکی از این تیم ها ملحق شود، اما آزمون از دو سه ماه قبل سیاست تازه ای را در پیش گرفته است.

انعکاس خبری درباره انتقال این بازیکن به لیورپول به حدی زیاد بود که سردار شاکی شد و در چند مصاحبه با حالت عصبانی گفت اصلاپیشنهادی از لیورپول ندارد و در روستوف می ماند. دیروز هم رسانه های روسی خبری منتشر کردند که در نوع خود عجیب بود؛ انتقال آزمون به بارسلونا! باید دید آزمون به این خبرسازی چه واکنشی نشان می دهد.