آرشیو شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۷
ورزش
۹

خواندنی های فوتبال

فروزان: پای قولی که دادم، می مانم

محسن فروزان دروازه بان صبای قم در گفت وگوی کوتاه با ما، با اشاره به حرف هایی که طی روزهای گذشته زده و مدعی شده بود به خاطر آن که استقلالی است، نمی گذارد پرسپولیس به پیروزی برسد، گفت: «بله، این حرف من است و پای قولی که به استقلالی ها دادم می مانم. ما بهترین بازی ممکن را برای صبا مقابل پرسپولیس انجام می دهیم و نمی گذاریم این تیم بسادگی از قم برود. با کسب پیروزی صبا مقابل پرسپولیس، مطمئنا دل هواداران استقلال هم شاد می شود.»

افتخاری رفتنی است!

اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال، هر کسی را متعجب می کند. این که بی توجهی به اخطارهای مهم ترین رکن فوتبال در جهان یعنی فیفا، باعث شود یک باشگاه بزرگ مثل استقلال از حضور در بازار نقل و انتقالات زمستانی محروم شود.

با این حال، شرایط برای ادامه همکاری رضا افتخاری با باشگاه استقلال بسیار سخت شده و تمام کسانی که به این باشگاه نزدیک هستند، متفق القول می گویند او بزودی استعفا می دهد و به جامعه فوتسال برمی گردد. افتخاری حتی وقتی مدیرعامل استقلال بود، باز هم دست از سر فوتسال برنداشت.

بیرانوند مواظب باشد!

علیرضا بیرانوند دروازه بان اول پرسپولیسی ها باید بیشتر از اینها مراقب رفتار خود در حین بازی های تیمش باشد زیرا با دریافت یک اخطار دیگر در بازی های پیش رو، محروم خواهد شد و یک بازی را از دست می دهد.

او بازیکن کم حاشیه ای در زمین نیست و بخصوص به علت وقت کشی، زیاد کارت می گیرد. اگر این کار را مقابل صبای قم انجام دهد، امکان دارد کارت گرفته و دیدار حساس برابر تراکتورسازی تبریز را از دست بدهد. او باید بیشتر مراقب رفتار خود در بازی امروز (شنبه) باشد.

پژمان در جشنواره

پژمان جمشیدی برای جشنواره فیلم فجر، به پرده سینماها برمی گردد. هافبک و مدافع راست پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه بازی در سریال پرطرفدار «پژمان» را در کارنامه خود داشت، کارهای هنری خود را با فیلم «خوب، بد، جلف» ادامه داده است. فیلمی که اولین تجربه کارگردانی پیمان قاسم خانی به شمار می رود و برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درمی آید. گفته می شود بار طنز فیلم بالاست و می تواند در چند بخش، کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره نیز لقب بگیرد