آرشیو شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۷
فوتبال ایران
۱۱

خواندنی از فوتبال

منصوریان به دنبال بدنساز جدید

با جدایی استیو جونز، بدنساز استقلال، حالاعلیرضا منصوریان از چند طریق به دنبال جذب یک بدنساز حرفه ای در سطح جونز می گردد.

جونز به خاطر مشکلات مالی، استقلال را رها کرد و به انگلیس برگشت. بازیکنان استقلال، کار این مربی را قبول داشتند اما وقتی جونز تصمیم به جدایی گرفت، منصوریان نیز نتوانست مقابل تصمیم این بدنساز حرفه ای مقاومت کند و از این رو، به او مجوز رفتن داد. حالاسرمربی آبی ها برای قدرت بخشیدن به نیمکت و کادرفنی خود، در پی جذب یک بدنساز خارجی و جدید دیگر می گردد.

سنگ تمام استقلالی ها به خاطر پورحیدری

مرحوم منصور پورحیدری که پس از مرگ، لقب پدر استقلال را به خود اختصاص داد، متولد 6 بهمن سال 1324 است.

مردی که توانایی های فنی اش را با قهرمانی همراه استقلال به عنوان بازیکن و سرمربی نشان داد و سال ها باعث افتخار آبی ها بود. این روزها هواداران استقلال به مناسبت سالروز تولد منصورخان، برایش سنگ تمام گذاشتند و چه از طریق پیام های تبریک در اینستاگرام و چه حضور بر سر مزار او، یاد پدر استقلالی ها را زنده نگه داشتند. در این مورد، پرسپولیسی ها نیز در کنار استقلالی ها بودند.

مسلمان و آرزویی که برایش می جنگد

محسن مسلمان، هافبک پرسپولیسی ها روز 7 بهمن ماه سال 1369متولد شده و این روزها در اردوی پرسپولیس برایش به صورت مدام جشن تولد می گیرند.

همچنین هواداران نسبت به قبل، بیشتر به یادش هستند و تشویقش می کنند بخصوص در فضای مجازی و با پیام های محبت آمیز. یکی از نزدیکان به پرسپولیس در این مورد به ما گفت: محسن فقط یک آرزو دارد؛ این که تلاش هایش در پرسپولیس دیده شود و بار دیگر به اردوی تیم ملی برگردد. محسن برای این اتفاق، خیلی کوشش کرده و نسبت به قبل نیز بازیکن بی حاشیه ای شده است.

انصاری: پرسپولیس پر از ستاره است

محمد انصاری، پسر خوب و مدافع قدرتمند پرسپولیسی ها در مورد دیدار تیمش مقابل صبای قم، به ما گفت: «برای ما که باید بدون بازیکنان موثرمان یعنی طارمی، حسینی و احمدزاده به دیدار این حریف برویم، شاید کار کمی سخت باشد اما وقتی در تمرینات می بینم پرسپولیس پر از ستاره است، قوت قلب می گیرم و مطمئن می شوم شرایط در این بازی زیاد نسبت به دیدارهای قبل تفاوت نخواهد داشت. صبا تیمی محترم است اما ما برای سه امتیاز به قم می رویم»