آرشیو شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۷
فوتبال ایران
۱۱

مکانی پس از پیوستن به استرومسگودست:دست علی دایی را می بوسم

سوشا مکانی، دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته در تیم میندالن در دسته دوم نروژ بازی می کرد با قراردادی به تیم دسته اولی استرومسگودست پیوست؛ تیمی که تلفظ نام آن بسیار سخت است، اما خوبی اش این است که در لیگ برتر نروژ قرار دارد.

مکانی پس از امضای این قرارداد در خصوص انتخاب جدیدش گفت: من به تیم استرومسگودست پیوستم و باید بگویم این تیم سال 2010 قهرمان لیگ نروژ شده است. این تیم جزو چهار تیم برتر نروژ است و باشگاه جدیدم جزو باشگاه های بزرگ کشور نروژ به شمار می آید. استرومسگودست تیم بزرگ و با امکاناتی است که هواداران زیادی هم دارد. خوشحالم که با این تیم قرارداد بستم.

دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس در مورد این که علی دایی، سرمربی تیم نفت هم قصد داشت از مکانی در این تیم استفاده کند، گفت: آقای دایی در حق من مردانگی کرد و دوست داشتم بتوانم به او و تیمش کمک کنم تا پاسخ محبت های او را بدهم. ایشان دین زیادی به گردن من دارد، اما گاهی شرایط به گونه ای اتفاق می افتد که همه چیز از دست من خارج است. دست آقای دایی را می بوسم چون برای من زحمات زیادی کشیده است. از صمیم قلب او را دوست دارم و امیدوارم روزی از شرمندگی اش دربیایم. مکانی درباره شرایط تیم جدیدش گفت: انتقال من به تیم استرومسگودست فعلایک ساله است، اما اگر پیشنهادی از لیگ های آلمان یا سایر کشورها داشته باشم،می توانم تابستان از این تیم جدا شوم؛ چراکه از نظر زمانی، شروع لیگ نروژ با بقیه کشورهای اروپایی فرق می کند. با این همه یک سال در تیم استرومسگودست هستم و باید در سه جام بازی کنم. همه تمرکزم روی تیم جدیدم است.