آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
ایران
۱۵

نفربرهای ارتش به کمک در راه ماندگان کرمانشاه رفتند

فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور اعلام کرد که نفربرها و خودروهای سنگین ارتش برای امدادرسانی به افراد گرفتار در برف در جاده ها اعزام شدند.

بارش برف که از روز پنجشنبه هفته گذشته در استان کرمانشاه آغاز شده تعداد زیادی از راه های روستایی را مسدود و در برخی راه های اصلی نیز کندی حرکت ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ منوچهر کاظمی دیروز در گفت وگو با ایرنا، اظهار کرد: اعزام نفربرها و خودروهای سنگین ارتش برای امدادرسانی به مردم از صبح شنبه هفته جاری آغاز شده است.

وی افزود: اعضای نیروی زمینی ارتش، خودروهای سنگین، نفربرها، آمبولانس ها و سایر ادوات و دستگاه های مورد نیاز به گردنه ها و راه های صعب العبور استان اعزام شده اند.

فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: اکنون نیروی زمینی ارتش در محورهای کرمانشاه به اسلام آبادغرب در محدوده گردنه حسن آباد، دالاهو، اسدآباد در استان همدان و بخش های هلشی و سرفیروزآباد در حال انجام کمک به مردم هستند.

امیر کاظمی یادآور شد: سربازان نیروی زمینی ارتش روز گذشته نیز به در راه ماندگان امدادرسانی کردند و حتی چند مادر باردار که در روستاها در محاصره برف بودند، به بیمارستان منتقل کردند.