آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
ورزش
۱۸

ادامه گمانه زنی رسانه های آفریقایی درباره کی روش

در شرایطی که هم کارلوس کی روش و هم اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی هرگونه مذاکره برای انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور را رد می کنند، رسانه های آفریقای جنوبی بار دیگر از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور نام بردند.

رسانه های آفریقای جنوبی در چند سال گذشته بارها از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال این کشور نام برده بودند. کلود لو روی مربی فرانسوی که تجربه زیادی در تیم های آفریقایی دارد، کارلوس کی روش پرتغالی، استوارت باکستر اسکاتلندی و روی هاجسون سرمربی سابق انگلیس جزو گزینه های جانشینی شیکس ماشابا در تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی هستند.

ایرنا به نقل از منابع خبری آفریقای جنوبی نوشت: این چهار مربی تنها اسامی در فهرست کنونی کمیته فنی فدراسیون فوتبال کشور هستند. مشخص نیست کی روش شانس خود را به امید موافقت ایرانی ها با برنامه های او برای جام جهانی 2018 می آزماید یا این که او درواقع به بازگشت به آفریقای جنوبی علاقه بیشتری دارد.

این گزارش می افزاید: یک عامل بالقوه کلیدی در این تصمیم گیری، مادر، دختر و نوه های کی روش هستند که همگی در حال حاضر در آفریقای جنوبی اقامت دارند و ظاهرا همین موضوع می تواند او را به این کشور بازگرداند.