آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
ورزش
۱۸

آلانیا، شهباززاده را به تراکتورسازی می دهد

باشگاه تراکتورسازی مذاکره با سجاد شهباززاده را تائید کرد و از صدور رضایت نامه این بازیکن خبر داد.

این باشگاه اعلام کرد، پس از این که کادرفنی تراکتورسازی درخواست جذب سجاد شهباززاده را داد، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، نمایندگان خود را برای مذاکره با باشگاه آلانیا اسپور به کشور ترکیه فرستاد. نمایندگان باشگاه تراکتورسازی برای مذاکره با باشگاه آلانیااسپور عازم شدند که ابتدا این باشگاه، رقم بالایی برای رضایت نامه درخواست کرد و پس از مذاکرات فراوان این رقم پایین تر آمد و توافق صورت گرفت و رضایت نامه برای یک فصل و نیم صادر شد.

در نهایت باشگاه ترکیه ای قبول کرد، رضایت نامه او را به صورت رایگان صادر کند و موانع از طرف باشگاه فعلی این بازیکن برطرف شده و باشگاه تراکتورسازی در انتظار پاسخ قطعی شهباززاده است.

کیانی را ببخشید

باشگاه تراکتورسازی همچنین با صدور یک بیانیه دیگر به اتفاقات داوری دربی تبریز واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: دیدار تراکتورسازی ماشین سازی در حالی برگزار شد که حساسیت های این دیدار بر همگان واضح بود، اما متاسفانه در طول مسابقه شاهد بودیم که داور با سوت های اشتباه خود در میانه میدان بارها فکر و روان بازیکنان را به هم ریخت و با تصمیمات اشتباهش جو سکوهای ورزشگاه را متشنج کرد. در صحنه اخراج مهدی کیانی، تمام کارشناسان فوتبال معتقدند که بازیکن تیم تراکتورسازی مرتکب خطایی نشده است. این تصمیم داور باعث شد تا کاپیتان تراکتورسازی بدون اختیار به این تصمیم معترض شود، چون مهم ترین دیدار فصل را با این کارت ازدست داده بود که با این اعتراض با کارت قرمز داور روبه رو شد.

در ادامه بیانیه آمده است: این اشتباه داور علی رغم ضربه بزرگی که به تیم تراکتورسازی زد، باعث شد جو بازی متشنج و شرایط نامناسبی بر بازی حاکم شود. باشگاه تراکتورسازی درخواست دارد، کارت ناحق مهدی کیانی بخشیده شود و به این باشگاه ظلمی صورت نگیرد. در صحنه پنالتی تیم تراکتورسازی نیز شاهد بودیم دروازه بان تیم حریف بیش از سه متر از دروازه خود جلو آمده است که تمام کارشناسان بر این موضوع نظر مشترک داشتند.