آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
فوتبال ایران
۱۱

حیدری نیمکت نشین شد انصاری ماندنی

خسرو حیدری، وینگر راست استقلال نتوانسته توقعات علیرضا منصوریان را برآورده کند. این بازیکن که از دوران اوج خود فاصله گرفته است، با وجود فرصت نسبتا زیادی که منصوریان در اختیارش قرار داد، نتوانست توقعات را برآورده کند، به همین دلیل سرمربی آبی ها او را به نیمکت پیچ و مهره خواهد کرد. حیدری هم بخوبی این موضوع را متوجه شده است.

خسرو با وجود تلاشی که داشته، از بازیکنان جوان تیم عقب افتاده است. برزای در هفته های اخیر عملکرد خوبی در پست وینگر راست داشته است. از سویی شنیده می شود منصوریان از عملکرد وریا غفوری هم آن طور که باید راضی نیست و قصد دارد میعاد یزدانی را در طولانی مدت بازی دهد. به همین دلیل معادلات راست استقلال نسبت به هفته های اول لیگ به طور کلی تغییر کرده است. شنیده می شود منصوریان تصمیم گرفته تا پایان فصل، خسرو حیدری را نیمکت نشین کند.

این درحالی است جابر انصاری با دریافت بخشی از مطالبات، در استقلال ماندنی شد. این بازیکن ابهری استقلالی ها که ساز جدایی را کوک کرده و حتی راهی هیات فوتبال شده بود تا قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند، بخشی از مطالبتش را دریافت کرد تا در استقلال ماندنی شود.

این اتفاق در حالی افتاده است که انصاری در یکی دو بازی اخیر استقلالی ها غایب بود که به گفته مسئولان باشگاه دلیل این غیبت فقط مصدومیت بوده است.