آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۸
فوتبال ایران
۱۱

آشتی شبانه منصوریان و فتح الله زاده

علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال و علیرضا منصوریان سرمربی این تیم، که به دلیل صدور حکم محرومیت استقلال از طرف فیفا با هم به صورت رسانه ای درگیر شدند شبانه باهم آشتی کردند. بعد از بازی پیکان، منصوریان دوباره تاکید کرد حرف های فتح الله زاده را بی پاسخ نمی گذارد، اما شب بازی اتفاقاتی افتاد که او و مدیر سابق استقلال متوجه شدند اسیر حواشی شده اند که بعضی از اطرافیان ساخته اند. بعضی از اطرافیان منصوریان در باشگاه که علیه فتح الله زاده بوده اند، در مصاحبه اخیر این مربی علیه او نقش داشته اند. از سویی وقتی منصوریان گلایه کرد که چرا فتح الله زاده گفته به او سیلی می زند، مدیرعامل سابق آبی ها گفت: من اشتباه منظورم را رساندم. منظورم این بود که به او شوک وارد می کنم...

یک دوست مشترک بین فتح الله زاده و منصوریان که رابطه بسیار عمیقی با این دو دارد، در روزهای اخیر تلاش زیادی برای آشتی آنها کرد. او با این دو، دیدار داشت و صحبت های زیادی درباره اختلاف به وجود آمده کرد. منصوریان در این صحبت ها پذیرفت که نباید وارد جنگ با مدیران قبلی می شد و بهتر بود در این زمینه سکوت می کرد. سرمربی استقلال تصور می کرد افتخاری مدیرعامل باشگاه در ابقای او نقش کلیدی داشت و به همین دلیل باید یک جا جواب این حمایت را می داد. به همین دلیل تصمیم گرفت قبلی ها را مقصر این ماجرا کند، در حالی که برادر افتخاری،صرافی معتبری در ایران و دبی دارد و طبیعتا پرداخت پول شیحی، بازیکن مراکشی آلمانی با وجود او برای استقلال بسیار راحت بود.

فتح الله زاده هم پس از آن که متوجه حرف های علیرضا منصوریان شد، حرف های خود را پس گرفت و قرار شد این دو احتمالادیداری پنهانی با هم داشته باشند و آشتی کنند. استقلال از نظر همه نیاز به آرامش دارد و به همین دلیل منصوریان هم تصمیم گرفته به دعوایی که چندان به او ارتباطی ندارد، پایان دهد. تیم او در دو هفته گذشته توانسته دو برد به دست بیاورد و کم کم به ثبات برسد.