آرشیو چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۱
ورزش
۱۸

صدرنشین در خانه امتیاز داد

تساوی خانگی ملوان در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان باعث شد رقابت در بالای جدول این رقابت ها حساس تر از قبل شد.

ملوان که در حضور تماشاگران خودی با امید کسب پیروزی مقابل ایرانجوان بوشهر قدم به ورزشگاه تختی انزلی گذاشته بود، باوجود خلق موقعیت های فراوان روی دروازه این تیم نتوانست گلزنی کند و به این ترتیب 2 امتیاز سرنوشت ساز را در مصاف با تیم سیزدهم جدول از دست داد.

تساوی بدون گل ملوان و ایرانجوان بوشهر اسباب خوشحالی دیگر مدعیان صعود را فراهم کرد. ملوان با این نتیجه 41 امتیازی شد، اما اگر سپیدرود رشت بتواند بازی معوقه خود را با پیروزی به پایان برساند می تواند با 42 امتیاز بالاتر از ملوان در صدر جدول قرار بگیرد.

در دیگر بازی حساس دیروز گل گهر سیرجان، دیگر مدعی صعود به لیگ برتر در خانه مقابل نساجی مازندران با نتیجه 2بر2 متوقف شد و شانس صعود به رده دوم جدول را از دست داد. بادران هم در تهران مقابل راه آهن به تساوی بدون گل رسید تا این تیم هم نتواند فاصله خود را با تیم های بالانشین کاهش دهد.

نتایج بازی های دیروز در زیر آمده است:

گل گهر سیرجان 2 – نساجی مازندران 2 / گل: حمید گلزاری (4) و هادی رکابی (51) برای گل گهر و محمد عباس زاده (40 و 72) برای نساجی

فجر سپاسی صفر – اکسین البرز صفر

بادران تهران صفر – راه آهن صفر

ملوان صفر – ایرانجوان بوشهر صفر

مس رفسنجان یک – نفت مسجد سلیمان یک / گل: حمید نعمتی (63) برای مس و سعید خردمند (84) برای نفت

استقلال اهواز یک – مس کرمان 5 / گل: مهدی تیکدری (9)، کیانوش میرزایی (57)، علی ابراهیمی (63)، حسین تهامی (66) و مهدی دغاغله (90) برای مس و معین راشدی (81) برای استقلال

خیبر خرم آباد یک – آلومینیوم اراک 3 / گل: میلاد احمدی (44)، روح الله عرب (45) و حسین مددی (60) برای آلومینیوم

دسته یک لیگ آزادگان 96-95