آرشیو چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۱
ورزش
۱۸

بیرانوند: بازی ما و تراکتورسازی 9 امتیازی است

دروازه بان پرسپولیس دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی را پر اهمیت دانست.

بیرانوند در پایان تمرین دیروز پرسپولیس وقتی با سوالی در مورد بازی با استقلال مواجه شد، گفت: ما قبل از این بازی باید به مصاف تراکتورسازی برویم و طبیعی است که الان اصلا به استقلال فکر نمی کنیم. به عقیده من بازی با تراکتور حساس تر از بازی با استقلال است. این بازی شش امتیازی و چه بسا 9 امتیازی است و هر تیمی بتواند برنده از میدان خارج شود شانس قهرمانی خود را افزایش داده است.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس راجع به این که چه تیم هایی مدعی قهرمانی لیگ هستند، اظهار کرد: این که بخواهیم فکر کنیم ما قهرمان لیگ هستیم اشتباه است، هنوز هفته های زیاد و بازی های سختی پیش روی ماست. ما چهار پنج بازی سخت داریم و اگر آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم شرایط مان خیلی بهتر خواهد شد. البته این را هم بگویم که چند تیم شانس قهرمانی دارند.

وی در واکنش به بیانیه هایی که این روزها علیه باشگاه پرسپولیس از سوی برخی تیم ها صادر می شود، تصریح کرد: ما اصلا به این مسائل فکر نمی کنیم و همه تمرکزمان روی بازی ها و تمرینات مان است. در باشگاه افرادی هستند که بخواهند جواب این بیانیه ها را بدهند. ما روز بازی حرف مان را در زمین می زنیم.