آرشیو چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اخبار چند خطی

تیم ملی بسکتبال با نتیجه 92 بر 48 سوریه را در روز دوم رقابت های غرب آسیا شکست داد. سوریه در کوارتر نخست فقط چهار امتیاز به دست آورد و ایران با نتایج 25 بر 4 و 23 بر 12 در کوارترهای اول و دوم برنده شد. کوارتر سوم 1717 مساوی شد و کوارتر پایانی هم 27 بر 15 به نفع ایران به پایان رسید.

فدراسیون کشتی روسیه با ارسال نامه ای از رسول خادم به عنوان سرمربی و حسن یزدانی قهرمان المپیک به عنوان کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم برای حضور در تیم منتخب جهان دعوت کرده است.

مسابقه ای بین تیم کشتی آزاد روسیه و منتخب کشتی جهان، دوم و سوم خرداد سال 96 در شهر ولادی قفقاز روسیه برگزار می شود.

فدراسیون والیبال به باشگاه شهرداری ارومیه مهلت ده روزه داد تا تمهیدات لازم برای وصول مطالبات و بدهی سنواتی و جاری خود را مهیا کند. در این مکاتبه تاکید شده است، در صورتی که باشگاه شهرداری ارومیه تا شروع مرحله پلی آف در این زمینه اقدامی نکند، از حضور تیم والیبال این باشگاه در مرحله پلی آف جلوگیری به عمل می آید.

تیم ملی دانشجویان اسکی ایران با ترکیب صدف ساوه شمشکی، فروغ عباسی و نجمه زالی تروجنی در رشته اسکی آلپاین و در یونیورسیاد زمستانی دانشجویان جهان شرکت می کند. بیست هشتمین دوره این بازی ها 10 تا 20 بهمن در شهر آلماتی برگزار می شود.

پورعسگرپرست، دبیر کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که آیا مربی رومانیایی قرار است هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد، گفت: در میان گزینه های ما، مذاکرات با آقای جیوگانیک رومانیایی که سابقه کار با ایران را نیز دارد بیشتر شد که او نیز ابراز تمایل کرده به کشورمان بیاید.

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، اردوی تیم ملی پاکت بیلیارد را با حضور هشت نفر برتر رنکینگ آقایان و چهار نفر رنکینگ بانوان زیرنظر یوهان رونیسک، مدرس بین المللی و یکی از برترین مربی های جهان پاکت بیلیارد از کشور هلند، سوم تا دوازدهم اسفندبرگزار می کند.

با این که برخی مسئولان وزنه برداری آمریکا قصد دارند برای مسابقات جام فجر به ایران بیایند؛ اما اقدامات اخیر ترامپ شرایط را برای سفر آنها به ایران سخت کرده است. فیل اندرو، دبیر فدراسیون آمریکا به یک سایت خارجی گفت: قصد داریم یک هیات کوچکی به ایران بفرستیم، اما نیاز داریم بفهمیم تاثیر این اقدامات چه چیز خواهد بود.