آرشیو شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۵۳
صفحه آخر
۱۲

بلومبرگ، شرکت های اسرائیلی در عربستان مشغولند!

شبکه خبری بلومبرگ هم در گزارشی اعلام کرد، شرکت های فناوری های اسرائیلی مخفیانه در حال کسب و کار در عربستان و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هستند.

به گزارش فارس بلومبرگ نوشته «مبادلات و همکاری در زمینه های فناوری و اطلاعاتی این روزها میان اسرائیل و برخی از کشورهای عربی رو به فزونی است، با آنکه تمایل چندانی برای صحبت علنی درباره آن وجود ندارد.» طبق این گزارش، «شاموئل بار»، یک صهیونیست موسس شرکت «IntuView» است که دو سال پیش ایمیلی از افراد رده بالای حکومتی عربستان دریافت کرده که از او خواسته اند از طریق اسکایپ درباره همکاری در برنامه ای برای رصد «گروه های تروریستی» صحبت کنند. لازم به ذکر است رژیم صهیونیستی و آل سعود تروریست های تکفیری مثل داعش و النصره را «تروریست» نمی دانند. منظور آنها احتمالا«حزب الله» لبنان است که در حال نبرد با داعش است! بلومبرگ در بخشی از گزارش خود به نقل از این کارشناس صهیونیست نوشته: «این روزها در کنفرانس ها و محافل خصوصی آزادانه با افرادی از عربستان و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس دیدار می کنم.»

روابط عربستان و چند کشور مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته از مرحله پنهانی خارج شده و اکنون بسیار علنی تر از قبل دنبال می شود. برخی کشورهای عربی با استفاده از رسانه های خود بارها اعلام کرده اند که فلسطین و آرمان این کشور دیگر «مسئله اول» آنها نیست!