آرشیو چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۷
ورزش
۹

خط ونشان مالک ناپولی برای کهکشانی ها

می توانیم رئال مادرید را شکست بدهیم

مالک باشگاه ناپولی که تیمش هفته آینده در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان رئال مادرید است، پتانسیل غلبه بر کهکشانی ها را در تیمش می بیند.

اورلیو دلورنتیس در گفت وگو با شبکه BeIn Sport گفت: ما در ژنو و در جام خوان گامپر برابر بارسلونا بازی کردیم اما هرگز برابر رئال مادرید بازی نکرده ایم. هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست و نتیجه این بازی هم به شرایط دو تیم در روز بازی بستگی دارد. ناپولی واقعا رشد کرده و تنها تیم ایتالیایی است که هفت فصل متوالی جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده است. این در حالی است که درآمد سالانه این باشگاه یک چهارم درآمد رئال مادرید، منچستریونایتد و منچسترسیتی است. همه تیم ها باید از رقیب شان بترسند، اما این بار شاید ناپولی برای کسب موفقیت تشنه تر از رئال مادرید باشد.

دلورنتیس ادامه داد: بعضی بازی ها ارزش شان بیشتر از یک فصل است، مانند زمانی که ناپولی برابر یوونتوس بازی می کند و می برد که ارزش آن از یک فصل بیشتر است. اینجا هم اگر رئال مادرید را شکست دهیم، ارزشش از تمام کاری که در یک فصل انجام می دهیم بیشتر است. نیازی نیست که به بازیکنانمان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان انگیزه بدهیم. آنها خودشان برای این کار اشتیاق دارند و حمایت هواداران هم بر انگیزه شان می افزاید.