آرشیو چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۷
ورزش
۹

امروز پلی آف لیگ برتر والیبال آغاز می شود

دور جدید هیجان با مدعیان

امروز پلی آف لیگ برتر والیبال که در سه مرحله و به صورت دو برد از سه مسابقه است، آغاز می شود. برای این بازی ها مدعیان نیمه بالای جدول بسیج شده اند تا حریفان خود را در نیمه پایین رده بندی شکست بدهند با این حال نگران اشتباهاتی هستند که ممکن است در این روزها به سراغشان بیاید. پیکان، بانک سرمایه و حتی شهرداری ارومیه و سایپا هر کدام در صورت شکست در این مرحله، تاوان سنگینی می دهند. بنابراین پیروزی در نخستین بازی از بازی های سه گانه برای هر کدام از این مدعیان، مهم است.

این تیم ها به ترتیب میزبان تیم های شهرداری تبریز، خاتم اردکان، کاله مازندران و صالحین ورامین هستند. امروز تیم پیکان، میزبان خاتم اردکان درخانه والیبال تهران است. حریف تیم تهرانی دو بازی را در این فصل به پیکان باخته است که این نتایج نشان می دهد، نماینده اردکان کار بسیار سختی برابر پرافتخارترین تیم لیگ برتر در مرحله نخست پلی آف دارد.

در دومین دیدار خانه والیبال که از ساعت 17 آغاز می شود، تیم بانک سرمایه به مصاف شهرداری تبریز می رود. این بازی بین تیم نخست دور مقدماتی با تیم هشتم است. سرمایه دوبار در بازی های رفت و برگشت شهرداری را برده اما تیم تبریزی در دیدارهایی غیرقابل پیش بینی ظاهر شده است.

نارنجی پوشان سایپا دو بازی فصل را به تیم صالحین ورامین باختند و امروز به فکر تلافی هستند. صالحین ورامین با 11 برد و 30 امتیاز و با رتبه پنجم به این مرحله رسید.

شهرداری ارومیه با کاله مازندران بازی دارد که مهم ترین نکته جدال این دو تیم، محرومیت دو بازیکن کلیدی ارومیه به حکم کمیته انضباطی است. این تیم عبدالرضا علیزاده لیبروی اصلی و آرمین تشکری مدافع وسط و سرعتی زن خود را به همراه ندارد