آرشیو یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۰
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اخبار چند خطی

تیم ملی بسکتبال که بر اساس دعوت نامه دریافتی و برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی عازم ژاپن شد دیروز دومین دیدار دوستانه خود را برابر تیم ملی این کشور برگزار کرد. ملی پوشان بسکتبال ایران در این دیدار با نتیجه 73 بر 68 پیروز شدند. ایران بازی نخست را 85 بر 74 واگذار کرده بود.

خوان سیچلو به عنوان مربی تیم ملی تا پایان سال 2017 با فدراسیون والیبال قرارداد همکاری دارد. این مربی قرار بود، ساعت 40 دقیقه بامداد روز چهارشنبه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شود که زمان ورود این مربی به دلیل تغییر برنامه پروازی به 40 دقیقه بامداد امروز تغییر کرد.

چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی، اردیبهشت سال آینده به میزبانی جمهوری آذربایجان در باکو برگزار خواهد شد و تیم جودوی ایران نیز در این رقابت ها شرکت می کند. فدراسیون جهانی جودو، محمد درخشان را به عنوان نماینده خود در این رقابت ها انتخاب و معرفی کرده است.

علی مظاهری، مربی تیم ملی بوکس در واکنش به این که آیا کسی در اردوی تیم ملی در تصمیمات سرمربی تیم ملی دخالت می کند، گفته است: من 42 روز است با سرمربی کوبایی تیم ملی کار می کنم و تا به حال ندیدم کسی در کار او دخالت کند. خمینز، سرمربی تیم ملی است و کسی در کار او نمی تواند دخالت کند.