آرشیو یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۰
فوتبال ایران
۱۱

خداداد: قبول دارم اشتباه کردم!

سرمربی تیم سیاه جامگان که بتازگی با محرومیتی چهار جلسه ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شده است، بعد از دو هفته اعتراف کرد اقدامش در بیرون کشیدن تیم اشتباه بوده است.

خداداد که با سایت ورزش سه صحبت می کرد، گفت: من حرفی درباره محرومیتم ندارم. قبول دارم کار درستی نکردم. ده سال پیش گفتم تیم بیرون کشیدن برای زمان قاجار است و الان هم چنین نظری دارم. کار غلط، غلط است. فقط باید بگویم آقای حسن زاده در کمیته انضباطی نمی تواند خودش را جای من بگذارد. ما شرایط حساسی داریم و شاید اگر آن کار را انجام نمی دادم، ساسان انصاری پنالتی را گل می کرد و تمام بود. من مجبور بودم آن کار را انجام دهم.

خداداد درباره شرایط بغرنج تیمش نیز گفت: من واقعا از شرایط باشگاه خسته شده ام. به مدیران باشگاه هم گفتم که خسته شدم. پول نداریم و ظاهرا قرار هم نیست به بازیکنان پولی بدهیم. این هم از شانس من است که هرجا می روم، پولی در کار نیست. در این شرایط به بازیکن نمی شود گفت بالای چشمت ابروست. بازیکن هم حق دارد؛ وقتی یک بازیکن 15 درصد پول گرفته، نمی شود چیزی گفت. ما واقعا هیچ چیز نداریم. با این که سازمان لیگ اعلام کرده دو بازیکن جوان هم می توانند به نیمکت نشینان اضافه شوند، اما پول نداریم برای همان دو نفر بلیت بگیریم و سفر برویم. از این مشکلات واقعا خسته شدم. شهر به این بزرگی دو تیم لیگ برتری دارد و هردو در حال دست و پا زدن هستند. انگار دوست ندارند، تیمی در لیگ برتر داشته باشند.