آرشیو چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۳۷۴۷
اقتصاد
۴

ویژه

رونمایی از طرح پرنیان با مشارکت بانک ملت

طرح پرنیان در فاز نخست، به عنوان نخستین محصول مشترک بانک ملت و شرکت بیمه ما با هدف ارایه خدمات به مشتریان خانم و افزایش وفاداری آنان رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، جامعه هدف این طرح که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و شرکت بیمه ما رونمایی شد، تمامی بانوان اعم از شاغل و خانه دار است و شرط ورود به طرح افتتاح سپرده کوتاه مدت با نام پرنیان و دارابودن سپرده نزد این بانک حداقل به مبلغ 100 میلیون ریال تعیین شده است. ارایه پرنیان کارت مشابه اکسس کارت فعلی، صدور بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری و بیمه نامه درمان تکمیلی با شرایط ویژه و ارایه کارت اعتباری تجدیدپذیر از مزیت های درنظر گرفته شده برای خانم ها در طرح پرنیان بانک ملت است.

بودجه هدایای نوروزی بیمه البرز به بهزیستی رسید

شرکت بیمه البرز در آستانه سال نو و همانند سال گذشته با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی را به خانواده های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی چهار استان محروم سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمان و خراسان جنوبی اهدا می کند. به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، این شرکت در پایان سال جاری به جای اهدای سررسید، تقویم و هدایای تبلیغاتی، گواهی مشارکت در این امر خیر را که به تایید سازمان بهزیستی رسیده است به مشتریان خود ارسال می کند.

علوی، رییس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی شد

مراسم تودیع و معارفه رییس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد. به گزارش خبرنگار «اعتماد» در مشهد سیدحمید فانی در این مراسم با تقدیر از اقدامات محمد ایمانی فر در معرفی هرچه بهتر خدمات شرکت گاز به مردم اظهار داشت: ایشان با سیاستگذاری های خوبی که در حوزه های مختلف روابط عمومی انجام دادند موفق به کسب عناوین مختلفی همچون روابط عمومی برتر وزارت نفت و حتی روابط عمومی برگزیده کشور در حوزه های مختلف شدند. فانی پیرامون اقدامات چهار ساله گذشته رییس سابق روابط عمومی اذعان کرد: حقیقتا ایشان بدون چشمداشت و توقع فعالیت خود را ادامه دادند و با یک مدیریت صحیح، تحولی در مجموعه روابط عمومی شرکت ایجاد کردند.