آرشیو شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

با پایان بازی دوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال

مدعیان قهرمانی چشم به راه حریفان

دو تیم مدعی قهرمانی با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، گوش به زنگ نتیجه دو بازی فردا هستند. در مرحله پلی آف، هشت تیم حاضر با دو برد از سه بازی جواز مرحله نیمه نهایی را می گیرند، تیم های بالای جدول که بازی اول را با میزبانی برنده شدند، در بازی دوم هم به میزبانان خود امان ندادند.

طبق برنامه در این بازی بانک سرمایه که 3 بر 2 شهرداری تبریز را در تهران برد،در سالن شهید اقدمی تبریز خیلی راحت و با نتیجه 3- صفر تیم عادل بناکار را شکست داد و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را سوغات آورد.

پیکان، دومین تیم مدعی تهرانی هم که در بازی اول خاتم اردکان را 3 - یک در تهران شکست داده بود، این بار در اردکان هم همان نتیجه 3- یک را تکرار کرد تا دومین تیمی باشد که به نیمه نهایی می رسد.

اما تکلیف دو تیم را دو بازی فردا مشخص می کند. کاله مازندران که بازی اول در ارومیه را 3- یک به شهرداری ارومیه باخته بود، چهارشنبه هفته قبل با همین نتیجه مهمانش را برد. حالادو تیم هر کدام با یک برد باید منتظر بازی سوم باشند. بازی حساسی که فردا در ارومیه و به میزبانی شهرداری برگزار می شود.

سایپا تهران هم که بازی اول را 3 - یک از صالحین ورامین در خانه والیبال برده بود، اما در بازی دوم،زورش به صالحین نرسید و 3بر صفر باخت تا فردا دوباره در خانه والیبال برای جواز صعود به مرحله نیمه نهایی سومین بازی را برابر صالحین ورامین انجام دهد. با این حساب دو تیم پیکان و بانک سرمایه گوش به زنگ نتیجه دو بازی فردا هستند، زیرا بانک سرمایه برای صعود به فینال باید با برنده بازی سایپا با صالحین ورامین رو به رو شود، پیکان تهران هم با برنده بازی کاله با شهرداری ارومیه. مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال هم مثل پلی آف به شکل 2 از 3 برگزار می شود. بازی اول نیمه نهایی چهارشنبه چهارم اسفندماه برگزار می شود.