آرشیو شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

مسابقات دهه فجر در جام جم

در نشستی صمیمانه که با حضور دکتر مراد عنادی رئیس موسسه و مدیر مسئول روزنامه جام جم برگزار شد، جوایز مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر در موسسه جام جم به نفرات برتر اهدا شد. در این جلسه که با حضور دکتر بالسینی معاون اداری و مالی و سید اکبر یعقوبی مدیر روابط عمومی موسسه برگزار شد، دکتر عنادی، با اشاره به ضرورت ایجاد محیطی پرنشاط و شاداب برای همکاران، بر ادامه اقداماتی این گونه در آینده تاکید کرد.

در این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، در رشته تنیس روی میز انفرادی، مهیار عربی، احمد پاک سیرت و علیرضا طیاری مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات تیمی این رشته نیز تیم جام جم (متشکل از عربی، نوری، الماسی، نقی پور و ثابت) به مقام قهرمانی رسید و تیم امید (اسلامی فرد، پاک سیرت، کلایی، طیاری و یزدان پرست) نایب قهرمان شد.

در مسابقات تیمی دارت خانم ها، تیم متشکل از هیلدا حسینی خواه، نیوشا عباسی و بیتا نوروزی قهرمان شد، تیم متشکل از فاطمه خانوردی، لیلاطاهر و فهیمه کیانخواه نایب قهرمان شد و تیم متشکل از فاطمه عودباشی، پونه شیرازی و سهیلافلاحی نیز موفق به کسب رتبه سوم شد.

در رشته مسابقات انفرادی دارت نیز خانم ها مریم فلاحی، اعظم سادات سیدبرقی و نسترن نعمتی اول تا سوم شدند.

در مسابقات انفرادی دارت آقایان، میثم اسماعیلی، سعید آقایی، رضا کاظمی، حجت الله اکبرآبادی، و نوید قهرمانی اول تا پنجم شدند.