آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۶۶
ورزشی
۹

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد: انتخابات ریاست 16 فدراسیون ورزشی سال 96 برگزار می شود

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش می گوید سال آینده انتخابات ریاست 16 فدراسیون ورزشی برگزار می شود.

محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال درمورد زمان برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال گفت: نظر کولاکوویچ این هست که تیم اصلی سه هفته بعد از لیگ برتر استراحت کند و به این ترتیب یا 14 و یا 19 فروردین ماه کار آغاز خواهد شد. رده امید و بازیکنانی که در پلی آف حضور ندارند زودتر کارشان را شروع خواهند کرد، اما با توجه به حضور سیچلو در رده امید سعی می کنیم اردوهای تیم امید را زودتر شروع کنیم تا در مسابقات آسیایی اردبیل کسب سهمیه جهانی کنیم، چراکه تنها تیم های اول و دوم به مسابقات جهانی می روند.

معاون وزیر ورزش درخصوص کسر امتیاز از تیم های باشگاهی فوتبال، تصریح کرد: نکته ای است که دوستان در فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشند. سیاست کلی وزارت ورزش این است که توجه جدی تری به مجموعه کارهای انجام شده داشته باشد و طبیعتا برای ما هم خیلی مهم است، اما در حوزه باشگاه داری فدراسیون و خود باشگاه ها باید پاسخگو باشند. ما رصد می کنیم تا اگر کمکی می توانیم بکنیم انجام دهیم.

داورزنی با بیان اینکه موضع ما برای مدیران دو تابعیتی هنوز تغییر نکرده است، اظهار داشت: ما می گوییم طبق قانون باید همه چیز صورت بگیرد. ما ملزم به رعایت قانون هستیم. بعید می دانم در حال حاضر چنین موردی داشته باشیم، اما به صورت دقیق تر بررسی خواهیم کرد. این موضوع درخصوص بازنشسته ها هم صدق می کند.

وی با بیان اینکه ما ملزم به رعایت قانون هستیم، درخصوص شرایط مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال، گفت: در گذشته تصمیم گیری هایی انجام شده است. ما شرایط را ارزیابی می کنیم و هر جایی که نیاز به ورود ما باشد این کار را طبق مقررات خواهیم کرد. فعلا تصمیم جدیدی گرفته نشده است. اگر خلاف قانون اتفاقی افتاده باشد برخورد می کنیم، اما فعلا به برخی بحث ها ورود نکرده ایم.

وی ادامه داد: امسال تنها انتخابات هندبال را داریم که 17 اسفند برگزار خواهد شد. سال آینده هم 16 انتخابات داریم که باید برگزار شود. برای هندبال ثبت نام مجددی صورت نخواهد گرفت. درمورد اینکه می گویند من به مهدوی نامه داده ام هم باید بگویم چنین موضوعی صحت ندارد. ما برای هیچکدام از نامزدها چنین کاری نمی کنیم.