آرشیو چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۷
حوادث
۱۷

معرفی عامل قتل مادر و پسردایی 10 ساله به پزشکی قانونی

گروه حوادث/ پسر جوان که مادر و پسردایی 10 ساله اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با دستور بازپرس جنایی برای بررسی های ویژه روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، شامگاه سه شنبه 21 دی امسال صدای فریاد زن میانسال و کودکی 10 ساله، همسایه ها را به مقابل یکی از آپارتمان ها در محله شهران تهران کشاند. آنها پس از ورود به خانه با جسد زن و پسرک روبه رو شدند. بلافاصله موضوع به پلیس و بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد.

با حضور تیم جنایی در محل حادثه مشخص شد عامل هردو جنایت هولناک، پسر زن میانسال است. بنابراین پسر جوان دستگیر شد و در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: «داخل خانه بودم که متوجه شدم مادرم از پنجره به بیرون نگاه می کند. به او تذکر دادم که چرا بیرون را نگاه می کند.بعدهم سر همین مساله باهم درگیر شدیم و من با چاقو چند ضربه به مادرم زدم. در همین هنگام پسر دایی 10 ساله ام که خانه ما میهمان بود، به سراغم آمد و اعتراض کرد که من هم عصبانی شدم و چند ضربه هم به او زدم.» به دنبال اظهارات مرد جوان، بازپرس جنایی دستور انتقال متهم به پزشکی قانونی را صادرکرد تا تحت بررسی های دقیق روانی قرارگیرد.