آرشیو چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۸۰
اخبار کشور
۱۰

حجت الاسلام پناهیان: باید به دنبال کسی در انتخابات باشیم که برای ساختار لیبرالی اقتصاد راه حل دارد

حجت الاسلام پناهیان در جمع مردم اصفهان گفت: باید در انتخابات به دنبال کسی باشیم که برای ساختار لیبرالی اقتصاد راه حل دارد.

حجت الاسلام پناهیان شامگاه یکشنبه در جمع مردم اصفهان با اشاره به اینکه در فتنه 88 با شلوغ کاری و حرف بی منطق و لشکرکشی خیابانی عده ای با آرامش برخورد گردید، یادآور شد: نان عده ای در هیجانات سیاسی است و به همین دلیل دوقطبی شدن جامعه به سبب ایجاد همین هیجانات کاذب درست نیست؛ ممکن است موقتا آرا را افزایش دهد و شور انتخابات را زیاد کند ولی شعور انتخابات را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف انقلاب، فضای سیاسی کشور نیاز به آرامش دارد گفت: انقلابی گری برآمده از یک عقلانیت و عاطفه ملی و مهربانی است و به همین دلیل به آرامش نیاز دارد.

وی ادامه داد: مسئله اصلی ما غرب گرایی و سیستم لیبرالی است که بر شیوه مدیریت و اقتصاد کشور حاکم شده است، در انتخابات بعدی باید به دنبال کسی باشیم که برای این مسئله راه حل دارد، باید ریشه ای عمل کرد؛ با ساختار لیبرالی که بر اقتصاد حاکم است نمی توان حقوق نجومی نداد و جلوی آن را گرفت.

وی اضافه کرد: دولت باید کوچک و اقتصاد مردمی شود، تا وقتی دولت بزرگ باشد فساد در آن زیاد خواهد بود؛ اختلاس و حقوق نجومی از نتایج بیماری غرب زدگی است که با هیجان درمان نمی شود بلکه به تفکر نیاز دارد؛ امام هم فرموده بودند غرب زده ها را به این راحتی نمی توان از کشور بیرون کرد.