آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰
بازتاب

عبور از اشتباه های گذشته

شهداد مرتجی، ملی پوش سابق و مربی هندبال به اتفاق حسن حسینی، پیشکسوت و داور بین المللی، درباره انتظاراتی که از علیرضا رحیمی، رئیس جدید فدراسیون دارند، با رادیو ورزش به گفت وگو نشستند.

مرتجی در پاسخ به این پرسش که خواسته شما از ریاست جدید فدراسیون هندبال چیست، گفت: هندبال ما به وفاق و همدلی نیاز دارد و این همدلی باید بازگردد. شروع موفقیت های ما از اواسط دهه 70، جایی بود که همه بزرگان ما یکی شدند؛ در جبهه های مختلف هندبال در کنار هم جنگیدند و ما مرحله به مرحله به قله هندبال آسیا رسیدیم؛ اما متاسفانه در چند سال گذشته به واسطه اختلافاتی که پیش آمده است، ضعف هندبال را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: من اختلافات به وجود آمده در خانواده هندبال را بیشتر از چشم افرادی می بینیم که به فکر منافع شخصی خود بودند و هندبال را برای منافع فردی خود می خواستند. این اختلافات ضربه ای به هندبال ما زده است که امیدوارم رحیمی با کمک بزرگان هندبال بتواند اختلافات را کنار بگذارد و مشکلات را برطرف کند.

حسن حسینی هم گفت: خانواده هندبال پشت رحیمی هستند و او را حمایت می کنند. توانایی های رحیمی به اندازه ای است که بتواند بر این چالش ها پیروز شود و آنها را به فرصت تبدیل کند. در گفت وگوهایی که رحیمی و همکارانش داشتند، به این نتیجه رسیدند از تجربیات گذشته استفاده کنند و نگذارند اشتباهات تکرار شود.