آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

قول بزرگ آقای رئیس

اعتصاب، تهدید و مشکلات قبلی هندبال دیگر در کار نخواهد بود. این قول بزرگ علیرضا رحیمی است وقتی برای یک دوره چهار ساله ریاست در فدراسیون هندبال انتخاب شد.

مدیری که سابقه 18ساله در فدراسیون هندبال دارد و خیلی از اهالی این رشته پیشرفت یک دهه اخیر را مدیون او می دانند. رحیمی در ادامه تغییرات مدیریتی هندبال روی صندلی ریاست نشست؛ درست زمانی که حال این ورزش اصلاخوب نیست. او می گوید: بله، من به این موضوع واقف هستم و سعی می کنم از بهترین افراد و متخصصان این رشته استفاده کنم. من با شعار شایسته سالاری جلو آمدم و مطمئن باشید بهترین ها در فدراسیون هندبال جمع می شوند. باید برای هر پستی کارشناس خودش را آورد زیرا من اهل باندبازی نیستم و این را سابقه من نشان می دهد.

استفاده از یک مربی بزرگ، قول دیگر رئیس جدید فدراسیون هندبال است. او می گوید: خیلی از بازیکنان ما در بهترین تیم های اروپا بازی می کنند و بهتر است با یک سرمربی بزرگ خارجی در ارتباط باشند.

رحیمی بعد از وعده هایی که برای ریشه کن کردن اعتصاب و تهدیدها حتی بازیکن سالاری داد، اما زیر بار قول آوردن مقام نمی رود و می گوید: من فقط می توانم هندبال را به روزهای خوبش برگردانم. ما سعی می کنیم در آسیا و جهان قدرتمند ظاهر شویم، اما وعده دادن برای کسب مقام درست نیست.