آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
فوتبال ایران
۱۱

حسن بیت سعید: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم

حسن بیت سعید، یکی از بهترین بازیکنان استقلال خوزستان همیشه بهترین بازی ها را برای تیمش انجام داده است. او درباره اعتصاب بازیکنان این تیم که نمی خواستند برای بازی به تهران بیایند، گفت: در این مورد حرفی نزنم، بهتر است. زیاد حرف زده ایم و گوش کسی بدهکار نیست.

او سپس درباره بازی با پرسپولیس گفت: شرایط خوب نیست و بازی سختی داریم. پرسپولیس در اوج است و دارد برای قهرمانی بازی می کند. در هر صورت ما هم استقلال خوزستان هستیم و امیدواریم بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

بیت سعید که انتظار داشته به تیم ملی دعوت شود، ادامه می دهد: فصل قبل قهرمان شدیم، اما وقتی آقای کی روش به تیم ملی دعوتم نکرد، روحیه ام تضعیف شده بود. با این حال تلاش می کنم به این مهم برسم. آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی دعوت شود و من مستثنا از این قضیه نیستم. ما سوسنگردی هستیم و کسی را نداشتیم که در فوتبال به ما کمک کند.

سوسنگرد در زمان جنگ هشت سال سپر بلای ایران بود، اما الان برای فوتبال بازی کردن جوانان فقط یک زمین دارد. ای کاش مسئولان به استان خوزستان که حال و هوای خوبی ندارد و مساله ریزگردهای آن حل نشده است، توجهی داشته باشند. گرد و خاک ها نفس مردم را بریده، ولی فکر می کنم مسئولان تدابیری برای این موضوع دارند. از مردم خوزستان تشکر می کنم که در اوضاع بحرانی، پیگیر اوضاع ما در لیگ قهرمانان آسیا بودند.