آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
فوتبال ایران
۱۱

بگوویچ: قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گویم!

وینکو بگوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس که حالاتیم گل گهر سیرجان را هدایت می کند، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت! او بر این عقیده است که شاگردان برانکو در لیگ برتر شانزدهم، جام قهرمانی را بالای سرشان خواهند برد: من فکر می کنم کار تمام شده و باید قهرمانی پرسپولیس را از حالاتبریک بگویم! بدون شک این تیم بهترین تیم ایران است و قهرمانی لیگ برتر را به برانکو، بازیکنان پرسپولیس، مدیریت باشگاه و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم.

وی درباره این که آیا پرسپولیس می تواند در آسیا هم موفق باشد، گفت: آنها شروع خوبی داشتند و امیدوارم این روند را ادامه دهند. پرسپولیس می تواند در آسیا به موفقیت برسد. درضمن من برای دیگر نمایندگان ایران آرزوی موفقیت دارم.

وینکو درباره وضعیت فعلی گل گهر سیرجان گفت: خدا را شکر، شرایط خوبی داریم و این هفته در یک بازی سخت پیروز شدیم. فعلانمی توان از صعود حرف زد، چون شش تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند. هر بازی مثل یک فینال است و من امیدوارم بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم و در پایان به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان افزود: همه بچه های ما تا این جا زحمت کشیده اند و امیدوارم در پایان لیگ برتری شویم. البته هدف باشگاه در ابتدای فصل صعود به لیگ برتر نبود، ولی حالاکه تا این جا جلو آمده ایم، باید به هدف فعلی مان که صعود به لیگ برتر است، برسیم. خوشبختانه باشگاه گل گهر امکانات خوبی دارد و لیاقت حضور در لیگ برتر را خواهد داشت.