آرشیو سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۵
ایران
۱۵

راه آهن همدان اردیبهشت 96 به تهران می رسد

استاندار همدان گفت: با اقدامات صورت گرفته راه آهن همدان تهران تا اوایل اردیبهشت سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش ایسنا، محمدناصر نیک بخت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، از راه اندازی پرواز همدان تهران در چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: راه آهن همدان تهران نیز با اقدامات صورت گرفته تا اوایل اردیبهشت سال آینده تکمیل می شود.

وی با بیان این که در رابطه با اشتغال و سرمایه گذاری هر کدام از مدیران و مسئولان تلاش کنند، دعای خیر مردم پشت سر آنهاست، افزود: پرونده های متقاضیان در بانک ها به گونه ای بررسی شود که علاوه بر پرداخت تسهیلات، امید به بازگشت سرمایه بانک ایجاد شود.

نیک بخت با اشاره به این که استان همدان در موارد مختلف در سطح کشور دارای رتبه بندی خوبی است، تصریح کرد: استان در پرداخت تسهیلات به متقاضیان وضعیت خوبی ندارد که از بانک ها انتظار داریم در پرداخت تسهیلات سهولت داشته باشند.

وی در ادامه به نامه رئیس جمهور خطاب به وزیر کشور گفت: دکتر روحانی در این نامه خواهان تشویق استان همدان به علت عملکرد خوب در به ثمر رسیدن طرح ها شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان نیز با بیان این که در ستاد تسهیل تا کنون 119 جلسه تشکیل شده است، گفت: در این جلسات 336 مصوبه اجرایی شده و 268 مصوبه در حال پیگیری است.

رضا قیاسی افزود: 91 مصوبه در شرف انجام بوده و از محل مصوبات ستاد 172 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده و در کل 558 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک ها به صورت مستقیم و در بخش رونق تولید پرداخت شده است.