آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۲۷
سیاست
۲

خبر

تشکیل جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست

ایسنا: جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست روز گذشته به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی تشکیل شد. در این جلسه و پس از ارائه گزارش عملکرد دستگاه های مرتبط در موضوع مبارزه با ریزگردها و آلودگی هوا، به ویژه در خوزستان و مناطق جنوب کشور؛ بر پیگیری هم زمان و هماهنگ برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به ویژه در زمینه مدیریت منابع آبی، اصلاح الگوی کشت، طرح های تثبیت خاک، کاشت نهال و احیای تالاب ها تاکید شد. همچنین شش منطقه محیط زیستی کشور که پیش از این درجه ای از مراقبت از سوی سازمان حفاظت محیط زیست در آنها صورت می گرفته، با هماهنگی های قانونی و مطالعات انجام شده به عنوان مناطق جدید حفاظت شده تعیین شدند و ارتقای سطح حفاظتی آنها به تصویب شورای عالی محیط زیست رسید.

وزیر اطلاعات: نمی توان با معصیت امنیت برقرار کرد

ایرنا: وزیر اطلاعات گفت: ایجاد رعب فقط باید در مقابل دشمن باشد و داعش باید از نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی بترسد. حجت الاسلام علوی با بیان اینکه با معصیت نمی توان امنیت برقرار کرد، گفت: نیت خوانی ممنوع است و نباید با آبروی مردم بازی شود. حرکت های تخریبی، فضای وحدت آفرین جامعه را از بین می برد و وزارت اطلاعات با اقدام های قانونی و اخلاق محور تلاش خواهد کرد از ایجاد فضای تخریبی در انتخابات جلوگیری شود.

تکذیب سخنان علم الهدی درباره ثواب صیغه مردان عراقی برای زنان ایرانی

عصر ایران: سایت آیت الله علم الهدی مطالب منتشرشده به نقل از وی درباره اینکه «زنان ایرانی که صیغه مردان عراقی می شوند ثواب می کنند» را تکذیب کرد. آیت الله علم الهدی تاکنون درباره این موضوع هیچ اظهارنظری نکرده است. از رسانه ها، احزاب و گروه های سیاسی، به خصوص کسانی که مدعی اخلاق هستند خواهشمندیم اخلاق و انصاف را رعایت کنند. آیت الله علم الهدی به هیچ عنوان برای شما رقیب سیاسی نیست و به طور کلی خود را یک شخصیت سیاسی نمی بینند.