آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۲
سیاسی
۲

تا انتخابات

حمایت حزب موتلفه از گزینه نهایی «جبهه مردمی»

دبیرکل حزب موتلفه گفت: این حزب قطعا از گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت می کند.

به گزارش تسنیم، محمد نبی حبیبی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر آقای میرسلیم که در حال حاضر به عنوان گزینه حزب موتلفه اسلامی معرفی شده، گزینه نهایی جبهه مردمی نباشد، آیا از این جبهه کناره گیری می کنید یا خیر، گفت: هدف اصلی جبهه مردمی این است که نیروهای انقلابی درنهایت با کاندیدایی واحد به میدان بیایند که از نظر حزب موتلفه هدف درستی است و ما قطعا در راستای محقق شدن این هدف حرکت می کنیم.

حاجی، رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تهران

با پیشنهاد مرعشی، مرتضی حاجی رئیس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تهران شد. به گزارش ایسنا، با پیشنهاد سیدحسین مرعشی و تائید هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، مرتضی حاجی رئیس شورای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تهران شد.

فهرست خدمت آماده شد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این که ما در شورای شهر به انسجام خوبی رسیده ایم، اظهار کرد: با بسیاری از مجموعه احزاب، تشکل ها و گروه ها به یک تفاهم جدی رسیده ایم که بتوانیم به صورت منسجم در این دوره وارد شویم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پرویز سروری تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که مدل از پایین به بالارا در انتخابات شورای شهر تهران نیز اجرا کنیم و این فهرست از درون جامعه انقلابی بیرون بیاید، بنابراین ما در حال کار روی این فرآیند هستیم و ان شاءالله بتوانیم به جمع بندی برسیم.

وی با بیان این که «فهرست خدمت» برای خدمت به مردم است، یادآور شد: ان شاءالله شورای پنجم و فهرست خدمت در کنار کمک برای تسهیلات مناسب به مردم، حقوق شهروندان تهرانی را نیز از همه دولت ها و دولت پیش رو مطالبه خواهد کرد.