آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۲
ورزش
۱۸

حکم جدید فیفا پرداخت 112 هزار دلار بدهی است

محکومیت دوباره باشگاه تراکتورسازی

سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اعلام کرد فیفا نامه ای جدید درخصوص محکومیت باشگاه تراکتورسازی ارسال کرده است.

روزبه وثوق احمدی درخصوص نامه جدید فیفا مبنی بر محکومیت باشگاه تراکتورسازی در پرونده یکی از بازیکنان سابقش به تسنیم گفت: این نامه روز سوم آوریل (14 فروردین) به فدراسیون ارسال شده و مربوط به پرونده بدهی کارلوس کاردوسو است. باشگاه تراکتورسازی محکوم به پرداخت مبلغ 112 هزار دلار بدهی این بازیکن و 5 درصد خسارت از 9 سپتامبر 2016 تا تاریخی که این پول پرداخت می شود، شده است.

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی از زمان ارسال نامه 30 روز فرصت دارد که این پول را پرداخت کند، در غیر این صورت پرونده مطالبات این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت. البته باشگاه تراکتورسازی در حال پرداخت بدهی های گذشته است و در حال حاضر مطالبات تونی اولیویرا و ژئو ویلاقسط بندی شده و رونوشت پرداخت ها نیز به فدراسیون فوتبال ارسال می شود.

بر این اساس، باشگاه تراکتورسازی قرار است با ارسال نامه ای به فیفا، به جریمه 112 هزار دلاری اش اعتراض کند. باشگاه تبریزی اعتقاد دارد رای صادر شده از سوی فیفا، ناعادلانه است؛ چراکه آنها در دو ماه گذشته برای پرداخت بدهی هایشان اقداماتی قابل توجه انجام داده اند و مستحق این جریمه نیستند. قرار است اسناد مربوط به پرداخت بدهی شاکیان تراکتورسازی به عنوان پیوست این نامه به فیفا ارسال شود.

ظاهرا باشگاه تراکتورسازی پس از تعطیلات عید نوروز، قسط سوم بدهی مربی پرتغالی و بازیکنان خارجی خود را پرداخت کرده است. این تیم تبریزی امیدوار است با خوش حسابی که در پرداخت مطالبات شاکیان خود به خرج می دهد، محرومیت نقل و انتقالاتش کاهش پیدا کند و بتواند در نقل وانتقالات تابستانی بازیکن جدید به خدمت بگیرد.