آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۲
فوتبال ایران
۱۱

شوخی منصوریان و فتح الله زاده

حاجی تلویزیون من را بردی!

علیرضا منصوریان و علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال با هم دیدار و گفت وگو داشتند. این دو از چهره های شوخ فوتبال ایران هستند و گویا در جلسه ای که سه شنبه شب داشتند، با هم کلی گفتند و خندیدند.

علیرضا منصوریان در دوران مدیریت فتح الله زاده بازیکن استقلال بود و مدیرعامل سابق، همیشه از او خاطرات شیرین و زیادی تعریف می کند. سال گذشته، منصوریان و فتح الله زاده در رسانه ها جنگ لفظی داشتند و این مساله با واکنش اطرافیان روبه رو شد.

سرانجام با تلاش همین اطرافیان، این دو آشتی کردند و به اختلاف خود پایان دادند. سه شنبه شب هم یکی از شوخی های فتح الله زاده و منصوریان به ماجرای بردن تلویزیون دفتر مدیرعامل سابق، برمی گشت.

فتح الله زاده در این باره تعریف می کند: یک بار منصوریان به دفتر من آمد. آن موقع این تلویزیون های بزرگ تازه آمده بود. من هم یک تلویزیون خوشگل خریده بودم. علیرضا که به دفتر آمد، مدام به این تلویزیون نگاه می کرد و به من می گفت ماشالله چقدر خوشگل است. اول فکر کردم همین طور تعریف می کند. آن شب تا بعد از شام علیرضا هی می گفت عجب تلویزیون خوشگلی. گفتم ببین تلویزیون را می خواهی، چرا نمی گویی؟ چرا هی این طوری حرف می زنی؟ گفت یعنی بخواهم، تلویزیون را می دهی؟

گفتم چرا که نه. فتح الله زاده با خنده ادامه می دهد: آنموقع به منصوریان بدهکار بودیم. من عادت داشتم بازیکن را یک طوری قانع می کردم. یعنی شده بود ماشین زیر پایم را می دادم تا راضی از دفترم برود، همان طور که ماشین لکسوسم را به امیرحسین صادقی جای طلبش دادم. آن شب هم علیرضا پول می خواست و گیر داده بود به آن تلویزیون. من هم بعد از شام به چندتا از بچه های دفتر گفتم کمک کنند تا تلویزیون را داخل ماشین علیرضا ببریم. این طوری شد که او تلویزیون دفتر من را برد. (خنده)

این یکی از خاطره های منصوریان و فتح الله زاده در سه شنبه و جلسه چند ساعته شان بود.