آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۲
فوتبال ایران
۱۱

توضیحات هافبک استقلال درباره جنجال های اخیر

انصاری: من درگیری ها را ندیدم

جابر انصاری یکی از بازیکنانی است که بتازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده و امیدوار است بتواند درخشش سابق خود را در استقلال داشته باشد.

این بازیکن درباره آخرین شرایط تیمش در آستانه بازی با گسترش توضیح می دهد: «خدا را شکر شرایط خوب است و با توجه به نتایج خوبی که در بازی های اخیر کسب کردیم، به دنبال این هستیم که روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. قطعا بازی سختی در تبریز خواهیم داشت چون گسترش فولاد فوتبال خوبی بازی می کند و انگیزه بالایی هم برای گرفتن امتیازات این بازی دارد.» جابر مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. او در این باره توضیح می دهد: «من دو سال در گسترش بازی کردم و خاطرات خیلی خوبی از این تیم دارم. همین که در این تیم دیده شدم و به استقلال پیوستم، نشان می دهد گسترش برای من سکوی پرتاب بوده است. فراز کمالوند مربی بزرگی است و دو سال خوب را با او در گسترش فولاد سپری کردم. امیدوارم آنها در ادامه راهشان موفق باشند.»

انصاری همچنین درباره درگیری های به وجود آمده توسط امید نورافکن در بازی فولاد می گوید: «من در آن صحنه به جای امید نورافکن به زمین رفتم و اصلاحنه درگیری را ندیدم. با این حال معتقدم چنین اتفاقاتی ممکن است در هر تیمی رخ دهد و نباید خیلی آن را بزرگ کرد. مطمئنم منصوریان با مدیریت و تدبیری که به خرج می دهد خیلی خوب این مشکل را حل خواهد کرد. در ضمن بازیکنان استقلال آن قدر یکدست و همدل هستند که این موضوع را بین خودشان حل می کنند.»

او در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال توضیح می دهد: «ما هیچ وقت ناامید نمی شویم و تا آخرین لحظه می جنگیم. اگر نگاه کنید در نیم فصل دوم استقلال عملکرد فوق العاده ای داشته و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. با ادامه این روند می توانیم به جایگاه های بالاتری هم برسیم. نمی خواهم بگویم استقلال می تواند قهرمان یا نایب قهرمان شود، اما مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت تا آخرین لحظه خواهد کرد.»