آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۲
فوتبال ایران
۱۱

لیگ قهرمانان آسیا

نجات بازیکن اماراتی از سانحه تصادف

اسماعیل الحمادی، بازیکن تیم ملی فوتبال امارات از سانحه تصادف و آتش سوزی خودروی خود نجات یافت و بینی و دست چپش که آسیب دیده بود، درمان شد. این بازیکن در تیم الاهلی امارات بازی می کند که حریف استقلال تهران در گروه A لیگ قهرمانان آسیاست.

عذرخواهی سوریا

سباستین سوریا، مهاجم اروگوئه ای تیم الریان که پس از تعویض در بازی هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر برابر السد توسط میشل لادروپ، سرمربی دانمارکی ورزشگاه را ترک کرده بود در یک پیام ویدئویی از مدیریت، کادر فنی و هواداران الریان عذرخواهی کرد.

این پیام ویدئویی سوریا پس از ملاقاتش با مدیران الریان در سایت رسمی این باشگاه منتشر شد. باشگاه الریان در آستانه بازی 21 فروردین با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران سعی کرد با انتشار پیام ویدئویی این مهاجم اروگوئه ای که تابعیت قطری دارد، به مساله اختلاف مهاجم کلیدی خود با کادر فنی و خشم هواداران علیه سوریا پایان دهد.

مدافع کلیدی الهلال زیر تیغ جراحی

یاسر الشهرانی، مدافع جوان تیم الهلال عربستان که در بازی رفت گروه D لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس حضور90 دقیقه ای داشت، روز گذشته پای خود را در فرانسه به تیغ جراحان سپرد.

این بازیکن در جریان بازی تیم ملی عربستان برابر عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه مصدوم شده بود. بنا بر اعلام رسانه عربستانی الشهرانی تا سه ماه آینده نمی تواند در تمرینات تیم الهلال شرکت کند. این تیم هم اکنون با پنج امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد و 4 اردیبهشت ماه سال جاری در بازی هفته دوم دور برگشت این رقابت ها در عمان میزبان پرسپولیس خواهد بود.