آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

لیگ برتر بسکتبال ازسر گرفته می شود

قدرت نمایی تیم های تهرانی در حکیمیه

بعد از تعطیلات نوروزی و استراحت چند روزه تیم ها، فعالیت ها برای از سرگیری رقابت های لیگ برتر بسکتبال به جا مانده از رقابت های فصل 96-95 آغاز شد و امروز تیم ها دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر را آغاز می کنند.

تیم های تهرانی امروز میزبان دو مسابقه همزمان لیگ برتر هستند؛ کاشان دومین میزبانی پیاپی را در سال جدید تجربه می کند و شهرداری ها در دیداری رودررو به میدان می روند.

دانشگاه آزاد که این فصل سه بار شیمیدر تهران را شکست داده، امروز بار دیگر در حکیمیه میزبان این تیم است. تیم دانشگاه دومینیک جونز را به ترکیب خود اضافه کرد و برای نخستین بار از این بازیکن استفاده می کند. در هر سه مسابقه قبلی دو تیم، نمایش بازیکنان فصل قبل شیمیدر که امسال در ترکیب دانشگاه آزاد قرار دارند، رقابت دو تیم را جذاب تر کرده بود.

شیمیدری ها هم برای پیروزی نخست مقابل دانشگاه آزاد به میدان می روند و همچنان داکوان کوک را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار دارند؛ اما از بازیکن خارجی دوم این تیم، خبری رسمی به گوش نمی رسد. همچنین طبق صحبت های هاشمی، سرمربی شیمیدر، تعدادی مصدوم در ترکیب تیم بازی با دانشگاه آزاد را سخت کرده است. در دومین مسابقه گروه فرد، تیم شهرداری کاشان میزبان پتروشیمی بندرامام است. کاشان امسال را با باخت مقابل شیمیدر شروع کرد و بازیکنان خارجی خود را هم در اختیار ندارد. تیم شهرداری گرگان آخرین تیم گروه فرد این هفته استراحت می کند.

4 تیم در گروه زوج

نیروی زمینی تهران که پیش از تعطیلات نوروز، فرید اصلانی را با پایان خدمت سربازی این بازیکن از دست داد، میزبان نفت آبادان است. نفتی ها همچنان در صدر جدول گروه زوج قرار دارند. با حذف تیم شیراز، این گروه به چهار تیم کاهش یافت و در پایان این مرحله، هیچ تیمی از گروه زوج حذف نمی شود.

شهرداری اراک و شهرداری تبریز هم دومین مسابقه این گروه را برگزار می کنند. تیم اراک هر سه مسابقه قبلی را از تبریز برده بود و امروز هم میزبان است. وضعیت بازیکنان خارجی اراک برای این دیدار مشخص نیست اما تیم تبریز دو بازیکن خارجی جدید جذب کرده است.