آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

18 روز پیش از شروع رقابت های والیبال قهرمانی آسیا در اردبیل

امید ها به لهستان اسباب کشی می کنند

تیم والیبال زیر 23 سال، بعد از تمرین در تهران، جمعه بدون دو بازیکن در شهر شچیرک لهستان اردو می زند. خوان سیچلو که تیمش را برای قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی در اردبیل آماده می کند، دور جدید کار را در لهستان ادامه می دهد، جایی که قرار است شاگردانش هم تمرین کنند و هم هفت بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی داشته باشند.

جواد کریمی، حمید حمودی، فردین قله قوند، امین اسماعیل نژاد، جابر اسماعیل پور، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، امین خداپرست، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، محمد دلیری و علی نوروزپور 16 مسافر لهستان هستند. مهرداد شیبانی مهر و بهنام ابراهیمی اما به خاطر طولانی شدن پروسه خروج از کشور از سفر جاماندند تا وقتی تیم برمی گردد، همراه بقیه به اردبیل بروند.

تیم زیر 23 سال، ابتدا به شهر شچیرک لهستان می رود تا در اقامت هفت روزه اش با پنج تیم بازی کند. تیم سیچلو 31 فروردین برای دو بازی تدارکاتی با تیم های جمهوری چک به شهر مرزی رادوم اسباب کشی می کند تا در دو روز آخر اردو هم بازیکنانش را تمرین دهد و هم دردو بازی آخر تدارکاتی، آنها را محک بزند.

محمدرضا تندروان، جواد مهرگان، محمدرضا دامغانی، علی فتاحی و وحید صادقی دستیاران سیچلو در تیم زیر 23 سال هستند که با برگشت تیم از اردوی لهستان سرمربی آرژانتینی از بین آنها سه نفر را برای نشستن روی نیمکت در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می کند. امیرمهدی نفر سرپرست، سید مهدی هاشمی مربی بدنساز، بهزاد میرزایی فیزیوتراب، منوچهر جواهری ماساژور و علی تاج الدین آنالیزور این تیم را در لهستان همراهی می کنند.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 11 تیم ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می شود.

دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه، سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی برگزار می شود که ایران با پاکستان در گروه اول قرار دارد و از حالاصعودش به دور دوم حتمی است.