آرشیو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۴
فرهنگ و هنر
۱۶

اختصاص بن کتاب به دانش آموزان

سخنگوی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام دانش آموزان شهرستان های استان تهران برای دریافت بن کارت های خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ستاد امور رسانه ای و خبری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان شهرستان های استان تهران از امروز می توانند با مراجعه به وبسایت bon.tibf.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص یافته برای دانش آموزان شهرستان های استان تهران گفت: در این دوره از نمایشگاه 24 میلیارد ریال اعتبار از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صرفا برای دانش آموزان شهرستان های استان تهران در نظر گرفته شده است.

به گفته همایون امیرزاده، بن کتاب اختصاص یافته برای هر دانش آموز 50هزار تومان است که 60درصد آن معادل 30هزار تومان توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 40 درصد آن معادل 20هزار تومان توسط دانش آموز پرداخت می شود.

امیرزاده با اشاره به هدف گذاری میزان اعتبار اختصاص یافته، گفت: استان تهران برخورداری های نسبی دارد اما در اطراف تهران شهرستان هایی هستند که کم برخوردار هستند و با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر تهران توجه به مناطق کم برخوردار استان تهران ضروری به نظر می رسد.