آرشیو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۴
فرهنگ و هنر
۱۶

کلوز آپ

نیوشا ضیغمی در جمع باحال ها

نیوشا ضیغمی که تاکنون برای بازی در دو فیلم «حس پنهان» و «شوریده» نامزد سیمرغ بهترین بازیگر زن فجر شده، بتازگی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «ما خیلی باحالیم» پیوسته است.

به گزارش مهر، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما خیلی باحالیم» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رویا شریف از هفته گذشته در تهران آغاز شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته تا اوایل خرداد به طول می انجامد. در این فیلم که مضمونی کمدی دارد، بازیگرانی چون مهران غفوریان، مجید صالحی، مریم امیرجلالی، علی مشهدی، بهنوش بختیاری، مهران رجبی و... حضور دارند.

ورود کلینت ایستوود به حملات تروریستی

کلینت ایستوود قصد دارد در جدیدترین پروژه سینمایی خود فیلمی درباره حمله تروریستی سال 2015 به یک قطار سریع السیر در فرانسه بسازد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ورایتی، این سینماگر کهنه کار در ادامه پروژه های سینمایی که به قهرمان سازی آمریکایی ها می پردازد، این بار قصد دارد فیلمی درباره ماجرای حمله تروریستی به یک قطار سریع السیر در سال 2015 بسازد؛ قطاری که درنهایت توسط سه آمریکایی متوقف شد. این فیلم اقتباسی از رمان «قطار ساعت 15 و 17 دقیقه به پاریس: داستان واقعی یک تروریست» است که نشان می دهد چگونه سه آمریکایی به نام های «اسپنسر استون»، «آنتونی سدلر» و «الک اسکارلاتوس» یک تروریست مسلح را در قطار سریع السیر از آمستردام به پاریس در سال 2015 متوقف کردند.