آرشیو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۴
جامعه
۱۷

حق با شماست

بانکداری با تاخیر

کیوانی از مشهد: چند وقتی است که کارتخوان های بانک سپه بعد از برداشت پول، این مبالغ را بعد از چند روز به حساب مقصد انتقال می دهند. چرا؟

دستمزدهایی زیر خط فقر

واحدی از تهران: با 35 سال سابقه کار 900هزار تومان حقوق دریافت می کنم و با توجه به این مقدار حقوق، افزایش ناچیزی در سال جدید داشتیم، چرا افزایش حقوق ها نابرابر است؟

معلولان قربانی بی مهری شهری

یک شهروند از تهران: چندی پیش به یکی از سالن های مشهور تئاتر در کشور رفته بودم، متاسفانه متوجه شدم در این سالن مسیری برای حرکت با ویلچر وجود ندارد و جانبازان و معلولان که ویلچر دارند، نمی توانند وارد سالن شوند.

برنده بدون جایزه

رضایی از خوزستان: یک سال است که برنده جایزه از فوتبال 120 شبکه ورزش شده ام ولی هنوز این جایزه به من تعلق نگرفته است و کسی پاسخگو نیست.

مطالعه در مترو

عباس توکلی از کرج: از مسئولان مترو درخواست می شود در ایستگاه های مترویی که با نام بزرگان نامگذاری شده است، زندگی نامه مختصری از ایشان را در دید عموم قرار دهند.

آسفالت آسیب دیده اسلامشهر

محمدی از اسلامشهر: در پی بارندگی های اخیر در اسلامشهر روکش آسفالت در بسیاری از خیابان ها بشدت آسیب دیده است. از مسئولان شهرداری می خواهیم با رصد دقیق خیابان ها مناطق آسیب دیده را شناسایی و برای تعمیر آنها اقدام کنند.