آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۵
سیاسی
۲

تا انتخابات

هاشمی طبا: به نفع روحانی یا جهانگیری کنار نمی روم

سیدمصطفی هاشمی طبا، نامزد مستقل نزدیک به اصلاح طلبان ضمن قدردانی از شورای نگهبان به دلیل احراز صلاحیتش گفت: برنامه هایم را بزودی به اطلاع مردم خواهم رساند و در آینده نزدیک نشست خبری برگزار خواهم کرد.

وی در گفت وگو با تسنیم در پاسخ به سوالی درباره برخی فشارها به او برای کناره گیری به نفع حسن روحانی یا اسحاق جهانگیری اظهار کرد: من کاری با کسی ندارم و به نفع آقایان روحانی و جهانگیری یا دیگر نامزدها کنار نخواهم رفت.

تکذیب ممنوع التصویری احمدی نژاد

وزیر کشور به شایعات مطرح شده درخصوص ممنوع التصویر شدن احمدی نژاد پاسخ داد. به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش فرماندهان ناجا و با حضور در جمع خبرنگاران درباره شایعات مطرح شده مبنی بر این که احمدی نژاد ممنوع التصویر شده است، گفت: شورای امنیت کشور هیچ مصوبه ای درباره ممنوع التصویری محمود احمدی نژاد نداشته و اخبار منتشرشده در این خصوص کذب است.

رئیسی با جلیلی دیدار کرد

سیدابراهیم رئیسی، یکی از شش نامزد تائید صلاحیت شده، دیروز با سعید جلیلی دیدار و گفت وگو کرد. کانال تلگرامی سعید جلیلی تصاویری از وی در دیدار با رئیسی منتشر کرد و در توضیح آن نوشته است که این تصاویر برای شنبه، دوم اردیبهشت (دیروز) است. جزئیات این دیدار تا زمان تنظیم خبر، منتشر نشده بود.