آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۵
تپش روز
۵

سرقت طلاهای عمه برای خرید شیشه

پسر جوان که برای تامین هزینه خرید شیشه، به گاوصندوق عمه اش دستبرد زده بود، بازداشت شد. متهم با همدستی دختر مورد علاقه اش طلاها را فروخت و با آن شیشه خرید.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زنی با حضور در دادسرا به قاضی موسوی گفت: امروز هنگام تمیز کردن خانه متوجه شدم که یک رشته گردنبند و دو حلقه انگشتری از داخل گاوصندوق سرقت شده است.

برادرزاده ام شیشه مصرف می کند و معتاد است، او چند روز پیش اعتراف کرد سه قطعه طلا را دزدیده و حاضر است آن را پس دهد اما این کار را نکرد. بعد متوجه شدم دو انگشتر طلا را فروخته است. وقتی موضوع را به کلانتری خبر دادم، یک رشته گردنبند را پس داد و فرار کرد. چند روز پس از آغاز تحقیقات پلیس، متهم جوان دستگیر شد و اعتراف کرد که دو حلقه انگشتر را فروخته و با آن مواد خریده است. با اعتراف او، مرد طلافروش هم بازداشت شد و هر دو به دادسرا منتقل شدند.

مرد طلافروش گفت: زن جوانی انگشتر را به مغازه آورد و با گریه و التماس، از من خواست انگشتر را بدون فاکتور از وی بخرم تا مشکل مالی اش حل شود. من هم دلم سوخت و انگشتر را 600 هزار تومان خریدم.

در ادامه سارق جوان در تحقیقات گفت: مدت ها بود که شیشه مصرف می کردم و به خانه عمه ام رفت و آمد داشتم و می دانستم او طلاهایش را در گاوصندوقی نگه می دارد. از گاوصندوق برای تامین هزینه خرید شیشه سه قطعه طلا دزدیدم. البته گردنبند را پس دادم. دو حلقه انگشتر را دختر مورد علاقه ام که معتاد بود، به طلافروش فروخت. با این پول چند روزی خوشگذرانی کردیم و سه بار هم شیشه خریده و با هم مصرف کردیم. می خواستم دوباره به گاوصندوق عمه ام دستبرد بزنم که ماجرا لو رفت.

با اعتراف آنها، برایشان قرار قانونی صادر شد.