آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

تلاش فدراسیون هندبال برای قسط بندی جرایم

رئیس فدراسیون هندبال نیامده با چالش های متفاوتی روبه رو شده است. علیرضا رحیمی از جرایم سنگین در نظر گرفته شده آسیا و مهلت زمانی تعیین شده خبر داد و گفته در صورت پرداخت نشدن این جرایم، احتمال تعلیق هندبال ایران وجود دارد.

چند روز پیش اعلام خبر انصراف تیم های هندبال نوجوانان و جوانان دختر ایران از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی و هنگ کنگ چالش جدیدی پیش روی این رشته قرار داد، زیرا قرعه کشی رقابت های هندبال جوانان دختر برگزار شده است. طبق قوانین کنفدراسیون هندبال آسیا، انصراف هر تیم بعد از قرعه کشی برای آن کشور جریمه و محرومیت به همراه دارد. پیش از این نیز تیم هندبال نوجوانان ایران چند روز قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا از حضور در این دیدارها انصراف داد تا 20 هزار دلار جریمه شود.

علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال درباره اتفاقات اخیر می گوید: در کنار این جرایم، جریمه هایی نیز به دلیل اعتراض به داوران برای ما آمده است. در حقیقت جریمه سنگینی از سوی آسیا برای هندبال ما تعیین شده است که اگر بموقع آنها را نپردازیم، تعلیق می شویم. می خواهیم رایزنی کنیم تا این مبلغ را قسطی از ما بگیرند.