آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اشرف: زیربنای اسلالوم محکم می شود

کتایون اشرف، سرمربی موفق تیم اسلالوم بانوان ایران می گوید: در قایقرانی فلسفه خاصی نهفته است. رشته ای است که در آن با طبیعت بیشترین تماس را داری، آب و طبیعت بکری که می باید روی آن تمرین و تلاش کنی، بجنگی برای بهتر شدن.

وی ادامه داد: امیدوارم از قایقرانی کمک بگیریم برای بهتر زندگی کردن، برای ساخت جامعه ای خوب. اگر با راهکارهای مختلف بانوان، نوجوانان و جوانان دختر و پسر بیشتری را به این رشته ها جذب کنیم و با دادن اعتماد به نفس به آنها مسیر بهتری در پیش آنان قرار دهیم علاوه براین که می توانیم قهرمانان زیادی شناسایی و پرورش دهیم می توانیم جامعهٔ سالم تری نیز داشته باشیم.

وی درباره اسلالوم هم می گوید: زیربنای بسیار خوب و محکمی در این رشته در حال شکل گیری است و در آینده می توانیم شاهد بار درختی که نهال آن را امروز کاشتیم، باشیم. فدراسیون قایقرانی پس از دو سال تلاش در توسعه رشته اسلالوم هفت مدال در بازی های آسیایی تایلند کسب کرد. امسال در مسابقات قهرمانی آسیایی اسلالوم ما با پنج پاروزن پسر و دو پاروزن دختر زیر 18 سال و یک پسر جوان زیر 23 سال و دو پسر و یک دختر بزرگسال در این مسابقات شرکت کردیم، مسابقاتی که در سه رده سنی متفاوت برگزار کردیم سبب شد تا تیم خوب و آماده ای را شناسایی کنیم.