آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۴
ایران
۱۵

محدودیت ترافیکی آخر هفته در جاده های مازندران

پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، از یکطرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 دیروز (چهارشنبه) شروع شد و تا 6 بامداد شنبه 16اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت بجز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

چالوس کرج

در این راستا تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 جمعه 15 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

هراز

همچنین تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است. تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 دیروز(13 اردیبهشت) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه (14 و 15 اردیبهشت) از محور هراز ممنوع است.

فیروزکوه

در این محور نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 جمعه 15 اردیبهشت از تهران به قائمشهر و به عکس ممنوع است. بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه جاده کندوان با بارش باران همراه است.