آرشیو یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۸۸
اجتماعی
۴

تلنگر

محمود احمدی نژاد در مراسم بزرگداشت امیرکبیر به بیان خاطره ای درباره «امیرکبیر» پرداخت و گفت: روزی سفیر روس به حضور امیرکبیر می آید تا درباره افزایش مرز روسیه صحبت کند که امیرکبیر به وی می گوید: تا به حال کشک بادمجان خورده ای؟ که او می گوید: نه! امیرکبیر می گوید: ما در خانه یک فاطمه خانم داریم که به او می گوییم فاطمه خانوم جان که کشک بادمجان های خوبی می پزد، شما بروید وقتی کشک بادمجان پخت برای شما می فرستم. و این یعنی امیرکبیر به سفیر روس گفت برو دنبال کشکت!

21 دی ماه 91، سایت صراط

متاسفانه از سال 84 تا الان که در خدمت شما هستیم یکی از بزرگترین مشکلاتی که حوزه تامین اجتماعی پیدا کرد، تغییر 6 مدیرعامل در طول 8 سال بود. تغییر مدیریت در یک سازمان خودش یک ایراد بزرگ است. تا مدیری می آید سازمان را بشناسد، عوض می شود. بخصوص که مدیران همه از خارج از سازمان می آیند و هیچ کدام سازمان را نمی شناسند. نه آقای مرتضوی شناخت دارند نه آقای حافظی و نه آقای ضیایی داشتند. هیچ کدام از این ها در این حوزه تخصص و تجربه نداشتند. تا آمدند نسبت به این حوزه شناخت پیدا کنند و برنامه ریزی بکنند تغییر کردند. بدتر از این در حوزه وزارتخانه است که 4 وزیر عوض کرده است.

کرباسیان در گفت و گو با مشرق 25 تیر ماه 1392

هتل آپادانای مرودشت که درحریم درجه یک تخت جمشید قرار دارد در دولت احمدی نژاد به بخش خصوصی واگذار می شود تا مرکزی برای اقامت گردشگران خارجی شود اما در دولت روحانی معلوم می شود که این هتل محلی برای نگهداری گرگ ها شده است. این هتل در دولت روحانی به جامعه هتلداران استان فارس واگذار شد تا پس از مرمت برای پذیرایی از گردشگران اروپایی استفاده شود. احسان ایروانی، مدیرعامل سابق صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی گفت: حراست میراث فرهنگی استان فارس به ما اعلام کرد، بابت این هتل و بهره بردار هر از چندگاهی اماکن به ما اخطار می دهد. چون اماکن معترض فعالیت های اوست و گفته که در این مکان حیوان نگهداری می شود. شغل بهره بردار هتل، محیط بانی است. طبق گزارشی که برای من روایت شده این بهره بردار در هتل آپادانا گرگ نگهداری می کرده است. این موضوع مستند شده و در اختیار حراست میراث فارس قرار دارد.

10 خرداد 1393-خبرگزاری مهر